DOLAR

34,5561$% 0.2

EURO

36,0106% -0.62

STERLİN

43,3413£% -0.53

GRAM ALTIN

3.006,39%1,51

ÇEYREK ALTIN

5.113,00%0,99

BİTCOİN

3425418฿%1.35351

İmsak Vakti a 06:23
Ankara KAPALI 14°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

IBM’den Elon Musk’ın X’ine bir darbe daha

IBM, reklamlarının platformda Nazi yanlısı içerikle yan yana yerleştirilmesinin ardından X’ten çekilme kararı aldı. Şirket, Media Matters’ın IBM ve diğer bazı teknoloji devlerinin reklamlarını Nazi yanlısı mem’lerin ve Hitler’i destekleyen diğer gönderilerin yanında yer aldığını bildirmesinin ardından ağdaki tüm reklamları askıya aldığını açıkladı.

Şirketten yapılan açıklamada, “IBM’in nefret söylemi ve ayrımcılığa karşı sıfır toleransı var ve bu kabul edilemez durumu araştırırken X’teki tüm reklamları askıya aldık” denildi. Reklamları Media Matters tarafından da öne çıkarılan Comcast, Financial Times’a durumu incelediğini belirtti.

X’ten bir yönetici Engadget’a yaptığı açıklamada, Media Matters tarafından tespit edilen gönderilerin artık para kazanılamayacağını ve kullanıcıların içeriği görüntülemek için bir uyarı mesajına tıklamalarını zorunlu kılan “hassas medya” etiketleriyle görüneceğini söyledi.

IBM’in reklamları askıya alma kararından kaç reklam kampanyasının etkilendiği belli değil. Ancak bir başka yüksek profilli şirketin platformdan geçici olarak da olsa geri çekilmesi, şirketin zaten hırpalanmış olan reklamcılık işlerine bir darbe daha vurdu.

X’te yayınlanan bir yazıda CEO Linda Yaccarino, IBM’e ya da Media Matters’ın raporuna doğrudan gönderme yapmasa da herkesin ayrımcılığa son vermesi gerektiğini söyledi.

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Sıradaki haber:

Meta, bu yılın Eylül ayında WhatsApp, Messenger ve Instagram için üretken yapay zeka sohbet robotunu duyurdu.

HIZLI YORUM YAP